"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

понеделник, 6 юни 2011 г.

Родино мила!


Песента "Родино мила" е по текст на мон. Валентина Друмева (Майка Валентина).
Тя е истинака възхвала на красотата на нашата Родина!


1. Обичам Те, могъща и свободна.
Красив е в тебе, в тебе всеки кът.
Видях под свидна, свидна стряха родна
тук светлина за първи, първи път.

Припев:

Обичам Те, Родино моя мила,
на розите уханни долина
.

Обичам аз Пирин, обичам Рила -

и горда, горда Стара планина.


2. Във тебе чух омая звучна, мека

на българската родна, родна реч
.

И горд съм, че тринайсет, тринайсет века
СИ ОТСТОЯВАНА С ПЕРО И МЕЧ
.


Припев:

Обичам Те, Родино моя мила,

на розите уханни долина
.

Обичам аз Пирин, обичам Рила -

и горда, горда Стара планина.



За България
- С ОБИЧ!!!
От всички нас, които я обичаме и се гордеем с нея!!!...

Автор на музиката на тази песен в музикалния сборник "Църковни песни за деца по стихове на мон. Валентина Друмева" е Стефка Карапенева.

Автор на снимката с изглед от Долината на розите по време на розобера е Венета Николова (снимката е взета от Интернет).


Забележка
: В текста са внесени леки корекции, защото тази песен има още една мелодия...