"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

понеделник, 28 септември 2015 г.

Духовно послание на Божия Син

Аз ще пея!!!... 
 
Аз ще пея, хора, Аз ще пея!!!!...
Аз ще пея, хора, от Любов!!!!...
Аз изгарям, хора, Аз изгарям!!!...
Аз изгарям, хора, от Любов!!!...


Приемете, хора, Приемете -
Премете вие Любовта!!!...
Приемете, хора, Приемете -
Приемете вие Вечността!!!...


Знайте, хора, знайте – в миг ще дойде
Огненият Ден на Страшен гняв!!!...
Знайте, хора, знайте, в миг ще пламне –
Цялата земя от този Гняв!!!...


Аз Обичам, хора, Аз Обичам –
Аз Обичам Цялата Земя!!!...
Аз Предлагам, хора, Аз Предлагам -
Аз Предлагам с Обич Вечността!!!...


На Голгота там във страшни мъки
Аз Изкупих Всички от греха!!!...
На Голгота Аз Платих цената –
Скъпата цена за Вечността!!!...


Знайте, хора, знайте – в миг ще дойде
Огненият Ден на Страшен гняв!!!...
Знайте, хора, знайте, в миг ще пламне –
Земното кълбо от този Гняв!!!...


Аз Обичам, хора, Аз Обичам –
Аз Обичам Цялата Земя!!!...
Аз Предлагам, хора, Аз Предлагам -
Аз Предлагам Своята Ръка!!!...


На Голгота там във страшни мъки
Аз Изкупих Всички от греха!!!...
На Голгота Аз Платих цената –
Скъпата цена за Този свят!!!...
* * *
Духовно музикално послание, отнасящо се за всички,
всички нас – хората по цялата земя!
30.10.1994