"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

четвъртък, 23 февруари 2012 г.

За мен си всичко, всичко Ти, Родино!











За мен си всичко, всичко Ти, Родино!


Аз виждам болката в сърцето Ти

ранено...
Аз виждам болката на Твоята
Душа...
Аз виждам и сълзите Ти
горещи...
Аз виждам болката на цялата
Земя...

За мен си всичко, всичко Ти,
Родино...
За мен си Майка и Страна
добра...
За мен си Цвете, грейнало
в градина...
За мен си Красотата
на Света...

Ний всички Те обичаме, Родино...
Ний, Твоите Изстрадали
Деца...
Прости ни, че Сърцето Ти
ранихме...
Прости ни за... позорните
дела...

Ний Твои сме, ний Твои сме,
Родино...
Ний Твои сме и с Обич Ти
шептим:
"Бъди ни Изгрев Светъл
в тъмнината...
И като Майка - всичко ни
прости...

01.02.2012
Детелина Златева

Снимката на картата на България е взета от Интернет.

Другата снимка /на красивата роза /е от албума на Ели Зарева.