"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

четвъртък, 16 юни 2011 г.

Започни от себе си!


ЗА ТЕЗИ, КОИТО ЖЕЛАЯТ ДА ПРОМЕНЯТ СВЕТА!

Когато бях млад и свободен и въображението ми не знаеше граници, МЕЧТАЕХ ДА ПРОМЕНЯ СВЕТА.

Когато започнах да остарявам и помъдрявам, открих, че светът няма да се промени, така че поукротих стремежите си и реших
да променя само страната, в която живеех.

Но и тя изглеждаше непоклатима.

В залеза на моя живот, в последен отчаян опит се залових
да променя поне семейството, най-близките ми, но уви, те не искаха и да чуят.

Сега, когато лежа на смъртния си одър,
внезапно прозрях: Ако НАЙ – НАПРЕД бях прменил СЕБЕ СИ, тогава, чрез моя собствен пример, щях да променя СЕМЕЙСТВОТО СИ.

Вдъхновен и насърчен от моите близки,
щях да мога да направя и СТРАНАТА СИ по-добра, а кой знае, може би дори щях да успея ДА ПРОМЕНЯ СВЕТА.

Анонимен автор

...

Да, късно, много късно, за голямо съжаление, разбираме тази истина, че не можем нищо и никого да променим, освен себе си...

А още по-късно дори разбираме Истината, че без Него, без Възкръсналия Божий Син, не можем дори и себе си... да... про-ме-ним...
...

Забележка: Иконката е взета преди време от
Интернет или от вестник "Благовестник"...
Благодаря на редакторката г-жа Петрова, ако е от нейния вестник!

Златева