"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

понеделник, 16 май 2011 г.

Долината на Розите!


Живея аз във приказния град чудесен!!!...

Живея аз във Китна долина –

ухаеща на дивни аромати,

на РОЗАТА– ЦАРИЦАТА В СВЕТА!!!...


И този чуден град аз днес възпявам

във своя стих, във своето сърце –

град, в който аз живея и се радвам,

град, в който бие моето сърце!!!...


И колкото далече и да бъда,

и колкото далече да отида

в сърцето си аз винаги те нося,

в мечтите си за тебе аз копнея!!!...


За тая КИТНА РОЗОВА ДОЛИНА,

За Твоята ТРАКИЙСКА ГРОБНИЦА,

за СТАРАТА РЕКА – пенлива,

за ТЮЛБЕТО, за ТВОЯТА ЧЕШМА!!!...


Със всичко ти си славен – ГРАД ЧУДЕСЕН,

обичаме те – твоите чеда,

наричаме те “град наш роден”,

макар да сме родени “по света”!!!...


И горди сме, че в тебе са родени

децата ни , политнали на път –

към нови неоткрити днес планети,

към нови неоткрити върхове!!!...


Ще помнят своя град те роден,

където и да бъдат в тоя миг,

ще носят те копнежа си по него,

тъй както носим го и ние, тук!!!...


Тук, в своето сърце горещо!!!...

Тук, в своята пламтяща гръд!!!...

А утре, чрез мечтите си крилати,

ще разкрасят те своя Казанлък!!!...


Посвещавам тази творба на всички ония прекрасни хора, които искрено обичат своя град и работят всеотдайно за неговото разкрасяване и духовно извисяване!

С обич - с много обич!

Детелина