"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

сряда, 6 юли 2011 г.

Кой съм аз? Откъде идвам? И накъде отивам?

Въпросите, които си задаваме толкова често...
Въпросите на нашите изстрадали души...
Въпросите, на които Сам Бог ни отговаря с толкова много Любов и Бащинска загриженост за нашите безсмъртни души...

Нека никога не забравяме техните отговори!!!...

...

Най-страшните три въпроса за земния човек.
Три съкровени тайни за старците и за децата, за мъжа и за жена му.
Три хляба на една трапеза за гладните души.
Три терзания мисловни, чиито отговори определят края на живота или вечността му.
Три крачки, които се вървят само в една посока.

Три пътя, чиито двери се отварят само от Духа:


Кой съм?
Мой си! На Мен, Творецът на небето и земята! На твоя Бог в Едно Триединно, Единосъщно и Животворящо Същество прославян -
Троица Света!


Откъде идвам?

От Моя свят! От Моето духовно, съвършено и безсмъртно Царство
на Отца и Сина и Светия Дух!


И накъде отивам?

Към Мен вървиш! Към Отеца си Небесен! Към Дома свой съвършен.
Към своето безсмъртие душата ти се лута.


И как при Тебе да се върна, Боже?
Върни се, като изповядваш вярата си само в Моя Единороден Син и твой Спасител и Господ Иисус Христос!
Върни се, като за своя Майка и застъпница пред Мен приемеш Пресветата Дева Богородица!
Върни се, като се кръстиш в Мое Име, в Моята Света Земна Православна Църква, а не в името на бесовете в техните свърталища!
Върни се, като опазиш Заповедите ми, от които таз, за Любовта, е най-голяма!
Върни се, като с пост, покаяние и изповед приемаш постоянно с вяра и любов Моето Свето Причастие!

Така Аз още тук, по земния ти път, ще Съм с теб и ти ще си с Мен.
Ти мое най-скъпо и най-свидно дело, което назовах човек.
Ти, който си по Наш Образ и Подобие, върни се! Ела си, Чедо!
Надвий дявола и се върни с победа в Небесния свой Бащин Дом!
Върни се, за да бъдеш слава Моя и величие на Моите ангели!
Върни се, Сине! Върни се, за да царуваш вечно с Мен!"


Ивайло Франц

/
Нека не забравяме думите на Св. Симеон Нови Богослов, който говори за тези Божии чада, които са "духоносци" и когато говорят, "говорят не от себе си, а от Светия Дух!"/

Това безценно Духовно послание е изпратено от един Божий служител за духовна полза на всички нас, читателите!

Благодарим най-сърдечно на Бога и на този неуморен служител на Бога и на Неговата Света Църква!