"Живея аз във приказния град чудесен!!!.. Живея аз във Китна долина!!!... Ухаеща на дивни аромати, на Розата - Царицата в Света!!!..."

събота, 21 май 2011 г.

Простри Ръката Си!!!...


Посланието е посветено с болка и обич на всички добри, но страдащи хора, които все още не са открили истините за Света и човека, за Живота и смъртта, за Бога и Неговата безкрайна Вечност!

Простри Ръката Си към мене, Всемогъщи!!!...
Простри към мен и Двете Си

Ръце!!!...
Дари ми Ти, Дари ми
с много Обич –
Дари ми Своето,
тъй Любящо
Сърце!!!...

Дари ми Своята Любов

Гореща!!!...

Дари ми Свойте Огнени
Слова!!!...

Дари ми Болката Си
за Човека –
тъй –Страдащ,
НО И ТЪЙ-ЧОВЕЧЕН

в този Свят!!!...


Дари ми Ти, Дари ми,
Татко
Мили!!!...
Дари ми Всичките Дечица

по Света:
големи, малки –
Всичките
Дари ми!!!...
Дари ми Своите, Тъй Страдащи

Деца!!!...


И Дай ми Сили – много, много
Сили!!!...
И Дай ми Твърдост, Твърдост
и
Любов!!!...
И Мъдрост, Мъдрост –
Мъдростта
Библейска,
с която да оборя Всеки

Враг!!!...

Че Теб те няма,
че Си БОГ
ИЗМИСЛЕН!!!...
Измислен някакъв в съзнанието
БОГ -

“да обуздава стадото
човешко”,

тъй както казал някога

Волтер...

...

О, хора – тъй безумни
и
нещастни!!!...
О, хора – страдащи във свойта

тъмнина!!!...
В затворените светове –
без
Бога –
там няма, няма – няма

Светлина!!!...


Страхът владее разума

човешки....

Страхът владее всеки следващ

ход...
Страхът “на трон”е седнал

и в сърцето

и казал е: ”Тук аз съм

истинският Бог”!!!...

...
Каква Заблуда, Срам,
Позор
за Всеки,
живеещ в Новия,
тъй Динамичен
Век,
век двадесет и първи –
Векът на
прогреса –
Духовният прогрес
към
Вечността!!!...
...

О, хора – тъй – безумни
и
невежи!!!...
О, хора – стенещи във свойта

Тъмнина!!!...
Бъдете мъдри,
Смело
изберете –
не смърт, а Вечният Живот
и
Радостта!!!...

Това, което Бог ни Днес
Дарява –
Живот със Него, Приказен

Живот -

не можем никъде с пари
да го закупим,
защото Той е Щедър
Дар –
Дарен от Бог Отец!!!...
...


Но изборът е труден –
Сложен
избор...
Но изборът -
Съдбовен избор
е...
Защото всеки има
Волята
Свободна,
за да избира -
Смърт или

Живот...


Написано на 21. 07. 09 г.




Забележка: Изразът "безумни и невежи" е взет от Светото Писание, в което е писано:"Рече безумец в сърцето си - няма Бог."
Затова нека никой от читателите не го приема лично и не се засяга от този израз!


Още този израз е употребен, защото и аз бях такова "безумно същество", отричайки в своето духовно невежество Бога и всичко свързано с Него и много, много страдах в този свят...
Затова не искам хората да страдат, като мен, а смело да направят своя избор и да открият своя Светъл път, който само Бог Дарява на човека...

А Божият Син, Който е на изображението, е един от чудесните стенописи от храм "Св. Атанасий Велики" в гр. Горна Оряховица!

С обич към всички: Детелина!